Skräddarsydda CRM-system

Få ett kraftfullt CRM-system som gör det enkelt att hantera kunder, automatisera arbetsflöden och driva ditt företag framåt – allt samlat på ett ställe.

Funktioner som gör skillnad!

Rykteshantering

Bygg och skydda ditt företags rykte med smarta verktyg för att samla in positiva omdömen och hantera negativa recensioner på ett proaktivt sätt.

Automatiseringar som sparar tid

Automatisera e-postutskick, påminnelser och arbetsflöden för att minska manuellt arbete och hålla kontakten med dina kunder.

Avancerad lead-hantering

Håll koll på dina potentiella kunder med verktyg som organiserar och prioriterar dina leads. Följ kundresan från första kontakt till avslutad affär.

Mötesbokning och kalenderintegration

Låt kunder boka möten enkelt via din hemsida eller sociala medier, och få allt synkroniserat med din kalender för smidigare planering.

Kommunikation på ett ställe

Håll koll på all kommunikation, från e-post och SMS till telefonsamtal, och få en helhetsbild av dina kundrelationer.

Hemsida och säljkanaler

Skapa och hantera snygga, professionella hemsidor och landningssidor utan tekniska kunskaper med hjälp av dra-och-släpp-funktioner.

Integration med sociala medier

Hantera din digitala närvaro direkt i plattformen – schemalägg och publicera inlägg, spåra engagemang och koppla samman med dina kampanjer.

Testa 1 månad gratis och upptäck alla funktioner!

Just nu kan du testa Syc-hub helt gratis i 30 dagar. Vi sätter upp systemet anpassat för ditt företag och du använder det precis som du vill.

Helt kravlöst, gillar du det inte så betalar du inget. Kontakta oss idag för att börja använda det!

Automatiseringar som spar tid och resurser

Anpassade arbetsflöden låter dig automatiskt skicka e-post, SMS eller påminnelser baserat på specifika triggers, såsom när en lead fyller i ett formulär, öppnar ett e-postmeddelande eller bokar ett möte.

Dessutom kan automatiseringen skapa uppgifter för ditt team, som att följa upp med ett samtal eller skicka ett personligt meddelande, när en kund når en viss milstolpe.

Med Sync-hub kan du skapa kraftfulla och effektiva kundresor, där varje steg sker utan att du behöver hålla koll manuellt. Detta inte bara sparar tid utan gör också att du kan hantera fler leads och fokusera på att stänga affärer, istället för att administrera processen.

Avancerad lead-hantering

Systemet ger dig en snabb och tydlig överblick över dina leads. Så att du kan arbete mer effektivt.

Du kan enkelt koppla dina kampanjer och din hemsida direkt till systemet. Eliminera manuellt arbete och säkerställer att inga potentiella kunder faller mellan stolarna.

Har du fått specifik information under ett möte eller via en e-postkonversation? Lägg till det i leadens profil så att du enkelt kan återvända till viktiga detaljer.

Hur fungerar det?

En enkel process - vi finns med hela vägen.

1

Boka en demo

Vi visar dig hur systemet fungerar och hur det kan passa ditt företag.

2

Kom igång snabbt

Vårt team sätter upp systemet och anpassar det efter dina behov.

3

Hjälp längs vägen
Vi på hjälper dig förstå systemet och hur du utnyttjar det till fullo.

4

Automatisera och väx

Upplev fördelarna med ett modernt CRM som gör jobbet åt dig.

Vi bjuder på första månaden!!

Vi är så säkra på att du kommer gilla vårt system att vi just nu bjuder på de första 30 dagarna.
Vi sätter upp ett anpassat system för ditt företag som du får använda fullt ut under 1 månad.

Skulle det vara så att du mot förmodan inte gillar systemet så betalar du inget!

Vanligt förekommande frågor

Vad kostar ett skräddarsytt CRM-system?

Utvecklingskostnaden kan variera beroende på hur pass avancerade funktioner man önskar i systemet. Kostnaden börjar på 1999 kr och ökar sedan beroende på hur mycket hjälp man vill ha att utveckla och anpassa systemet.

Vad är månadskostnaden?

Månadskostnaden varierar beroende på vilka funktioner företaget vill kunna använda. CRM-system för mindre bolag brukar kostar 990 kr/mån.

Kan man boka in en konsultation utan att beställa ett system?

Självklart. En konsultation med oss är helt kostnadsfri och kan ofta fungera som rådgivning mer än planering.

Har ni en provperiod?

Ja! Vi bjuder på de första 30 dagarna och sedan bestämmer du dig om du vill fortsätta använda det eller avsluta.

87% av konsumenterna läser online-recensioner för att bedöma lokala företag. Enligt en undersökning av BrightLocal år 2021.

56% av konsumenter litar mer på information från andra kunder än från företagets egen marknadsföring. Enligt Edelman Trust Barometer 2021.

Konverteringsgraden ökar med upp till 270% när en produkt har både positiva recensioner och kundbetyg. Enligt en undersökning av Spiegel Research Center.

En ökning med en stjärna i ett företags online-betyg kan leda till en ökning av intäkterna med 5-9%. Enligt Harvard Business School.

Om ett företags omdöme minskas med en hel stjärna kan det leda till en minskning av 12% i intäkter. Enligt BrightLocal.

En negativ recension påverka 22% av konsumenterna att inte köpa en produkt eller tjänst. Enligt Moz